Coca-Cola-ն երկար տարիների ընթացքում առաջին ըմպելիքը կթողարկի նոր spiced համով` ազնվամորու և համեմունքներով: Նոր Coca-Cola-ն ԱՄՆ-ում և Կանադայում վաճառքի կհանվի առաջիկա շաբաթներին երկու տարբերակով՝ շաքարով և առանց շաքարի։ Այս մասին հայտնում է CNN-ը։
«Սպառողները փնտրում են ավելի համարձակ համեր և ավելի բարդ համային պրոֆիլներ: Սա միտում է, որը մենք սկսել ենք տեսնել ոչ միայն սննդի, այլև խմիչքի մեջ, և մենք կարծում էինք, որ սա մեզ համար եզակի տարածք է խաղալու համար»,-CNN-ին ասել է Coca-Cola-ի Հյուսիսային Ամերիկայի մարքեթինգի գծով փոխնախագահը: Սյու Լին Չան:
Նրա խոսքով՝ spiced համը (անգլերենից՝ կծու, պիկանտ) համապատասխանում է Coca-Cola-ի սպառողների նախասիրություններին, որոնք հատուկ ուսումնասիրություն են անցկացրել։ Այն բացահայտել է «սպառողների ցանկության աճ՝ համեմված ըմպելիք փորձելու»: Ազնվամորու ընտրությունը պայմանավորված է Coca-Cola Freestyle մեքենաներում նրա ժողովրդականությամբ, որտեղ կարելի է համեր խառնել: 2022 թվականին նա այս սարքերում ընտրվել է ավելի քան 5 միլիոն անգամ։
Սա առաջին նոր համն է ընկերության հյուսիսամերիկյան պորտֆելում մի քանի տարիների ընթացքում: Բացի տարբեր սահմանափակ թողարկումներից, վերջին նորամուծությունը պաշտոնապես կլինի Coca-Cola Cherry Vanilla-ն, որը թողարկվել է 2020 թվականին: Այնուամենայնիվ, 2006-2007 թվականներին արտադրողներն օգտագործել են Coca-Cola Black Cherry Vanilla սոդայի համերի նմանատիպ համադրություն:
Ներկայումս ԱՄՆ-ում Coca-Cola-ն հասանելի է շաքարով և առանց շաքարի (զրո), վանիլի և բալի տարբերակներով (ինչպես նաև դրանց խառնուրդով. երեք տարբերակներն էլ հասանելի են շաքարով և առանց շաքարի)։ Կան նաև «տեղական» համեր՝ Ջորջիայի բալի և Կալիֆորնիայի ազնվամորու: