Մեղուներն ընդդեմ մեղրի, կամ այն մասին, թե ինչպես է Հայաստանի վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը պոպուլիստական մեթոդներով փորձում լուծել դարավոր պատմություն ունեցող Անդրկովկասյան պետության քաղաքական և տնտեսական խնդիրները: Բայց երևում է, որ հարևան Վրաստանի պատմությունն ու փորձը կարծես թե ոչինչ չեն սովորեցնում, միգուցե՞ հայ խաղողագործներն իրենց խոսքը կասեն, գրում է gorodche.ru-ն։
Հայաստանի և Ֆրանսիայի միջև ավանդական բարեկամական հարաբերությունները կարծես թե ճաքի վտանգի տակ են, ընդ որում շատ կարևոր։ Հայաստանի վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի խոսքով հայկական կոնյակն իր երկիրը տանում է դեպի տնտեսական փակուղի։ Հայաստանի Հանրապետության տարածքում արտադրված թունդ ալկոհոլային խաղողի ըմպելիքը չես կարող անվանել կոնյակ, դա ժպիտ է առաջացնում ամբողջ աշխարհում, առաջին հերթին Եվրոպայում, կարծիք է հայտնել Նիկոլ Փաշինյանը, ով հոգ է տանում Հայաստանի տնտեսության մասին և ամեն կերպ փորձում է արդարանալ այն քաղաքական փակուղու համար, որտեղ Հայաստանը մտել է իր վարչապետության օրոք։
Հիշեցնենք, որ այս տարի հայ արտադրողները պաշտպանել են «Հայկական կոնյակ» ապրանքանիշի իրենց ազգային իրավունքը։ Պարզապես այն պատճառով, որ այդ ազգային խմիչքի հեղինակությունը և սեփական երկրի տնտեսությունը մի փոքր ավելի մեծ նշանակություն ունեն այդ մարդկանց, քան պետության գործող ղեկավարի համար: Չնայած, հնարավոր են նաև այլ պատճառներ: Օրինակ ֆրանսիական կոնյակ արտադրողների ճնշումները։ Եվ Նիկոլ Փաշինյանը կարծում է, որ հայկական կոնյակն ավելի ճիշտ կլինի կոչել հայկական բրենդի։
Բայց այս ամենի մեջ որտեղի՞ց են աճում ականջները:
Փաստացի, «կոնյակ» տերմինի սեփականության հարցը բաց է եղել հարյուրավոր տարիներ։ Այստեղ հարցը միայն իրավական կամ տնտեսական բաղադրիչը չէ, կարևոր է նաև քաղաքական ասպեկտը։ Պարզ ասած «հայկական կոնյակ» ասելով պետք է նկատի ունենալ պրոռուսական դիրքորոշում, իսկ եթե ասում ես «հայկական բրենդի», ապա դու արդեն եվրոպամետ դիրքորոշում ես ընդունում։ Եվ այնտեղ, ինչպես հասկանում եք, «ոչ բոլոր յոգուրտներն են հավասարապես առողջարար»։