«Եթե պատվերներ ընդունող բոլոր տաքսիները սկսեն լիցենզավորվել, դրանց քանակը 55 հազարից կիջնի 15-17 հազարի»,-այս մասին այսօր «Տեսակետ» մամուլի ակումբում ասուլիսի ժամանակ ասաց Տաքսի ծառայությունների գործատուների ճյուղային միության նախագահ Վահագն Սահակյանը:
Ամփոփելով տարին՝ նա ասաց, որ այսօր շատերը շփոթում են լիցենզավորումը վճարների հետ, մինչդեռ դրանք միանգամայն տարբեր բաներ են: «Լիզենզավորումն իրավունք է՝ ուղևոր տեղափոխելու, դա դեռ չի ենթադրում վճարում, լիցենզավորման ժամանակ ստուգում են վարորդի առողջությունը, մեքենան տեխզննում է անցնում և այլն»,-նշեց բանախոսը:
«Այս տարին բարենպաստ չէր ոլորտի համար, մենք չկարողացանք հասնել ոչ մի բանի, և տաքսի ծառայությունների լիցենզավորման մասին օրենքը մնաց թղթին»,-բողոքեց Սահակյանը:
Նա վստահեցրեց նաև, որ այսօր գործող կարգը, որը չի ենթադրում լիցենզավորում, ձեռնտու է առցանց հարթակների ընկերություններին, ինչպիսիք են «Յանդեքսը», «Ջի-Ջի» -ն, «Յու Տաքսի»-ն: «Իրենք օրենքի տեսակետից խնդիր չունեն, իրենց ընկերությունն ունի լիցենզիա, իսկ իրենց վարորդները չունեն»,-նշեց Տաքսի ծառայությունների գործատուների ճյուղային միության նախագահը: Ամբողջ խնդիրը, ըստ նրա, այստեղ է, քանի որ միանգամից ծագում է անվտագության հարցը՝ ուղևորի տեսանկյունից, քանի որ լիցենզավորումն անվտանգության երաշխիք է: Ըստ բանախոսի՝ այստեղ իր դերը պիտի բարձրացնի պետությունը, մինչդեռ այսօր, նրա խոսքով, ինչ-որ մեկի թեթև ձեռքով լիցենզավորման գործընթացը դադարեցված է: «Անվտանգության խնդիրը պետության խնդիրն է»,-եզրափակեց Սահակյասնը:
Մանրամասները՝ տեսանյութում